Folk missar så mycket guld

Så få som vet att det är på Twitter det händer.

Som när man blottar sina tankar om sina medmänniskor.
image

När Postkodslotteriet inte förstår ett skämt.
image

Eller som när en fantastisk komiker släpper bomben. Eventuellt ironiskt.
image

Eller varför inte alla djupa fina grejer som Dida skriver.
image

Eller som de gånger man citerar något man precis hört. Som Lilla Al Fadji.
image

Eller allt som min favvo feminist/hockeyspelare skriver.
image

Som alltid väntar jag på mina retweets, men de brukar vara sällsynta. Men någon gång ibland får man en egen liten diamant i notification-fliken. Värda väntan.

image

Umeå behandlar mig väl, och pappa tar hand om Baloo på samma sätt. Vi ses snart min finaste fyrbening, matte saknar ihjäl sig efter dig.

Lämna en kommentar